A L L T O M C I T R O Ë N . I N F O . S E

Pressen möter nya Citroën C3 Aircross

Posted in C3 Aircross by Peter H Svensson on 12/06/2017

(Paris)

Just nu möter pressen nya Citroën C3 Picasso. Pressfotograferna springer omkring och plåtar bilar, och reportrarna matas med de sedvanliga marknadsföringsflosklerna en trappa ner…

För AoC-läsarnas räkning tar vi och tjuvkikar lite på pressfotografernas bilder. Här är C3 Picasso i standardutförandet. Fler pressbilder följer under kvällen.

//Peter H Svensson

 

 

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Raphael said, on 20/06/2017 at 10:53

    Den verkar lägre än en C3 Picasso, och fönstren är lägre. Hör väl till SUV-looken antar jag… Bakrutan är ju klart mindre och med en liten torkare. Det är jag inte helt positiv till, men det är inte värre än konkurrenterna.

  2. Peter H Svensson said, on 07/07/2017 at 15:04

    Förhoppningsvis kanske den vinner lite i väghållning med lägre karosshöjd. För min egen del hade jag faktiskt väntat mig ett större lastutrymme med nedfällt baksäte. Fast det är klart, den är ju inget mästerverk som den förra modellen… Picasso -> Aircross…


Kommentera

