A L L T O M C I T R O Ë N . I N F O . S E

På torsdag…

Posted in DS3 by Peter H Svensson on 20/05/2014

DS3 FL teaser 2014

(Paris)

Talesättet lyder ”En bild säger mer än tusen ord”. Och en bild är vad vi får hålla tillgodo med till torsdag lunch. Mitt tips är att det handlar om det här.

//Peter H Svensson

UPPDATERAT 21/5:

Pressbilderna kommer nog att vara sexigare, men så här ser den ut i verkligheten…

DS3 FL 2014 usine

Man kan ana en antydan till DS Wings i strålkastarna.

12 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. R said, on 20/05/2014 at 20:17

    Ok, Citroën släpper nya DS solglasögon i morgon. Ja det är väl lämpligt med tanke på att sommaren är på ingång. Är serien bara för kvinnor eller finns det för män också? :)

  2. Thomaseron said, on 21/05/2014 at 08:15

    Detta ska bli intressant. Har sökt på nätet lite, men är inte helt nöjd med de bilderna jag hittat på en DS3 med ny front… Hmm…

  3. R said, on 21/05/2014 at 10:49

    Tycker ljusen ser ut som DS6 WR / Wild Rubis. Är det en version för den europeiska marknaden som kommer att visas kanske?

  4. Thomaseron said, on 21/05/2014 at 12:23

    Jag har hittat en bild som ser rimlig ut, men vet inte om jag ska länka den här eller inte…

  5. Allt om Citroën said, on 21/05/2014 at 15:35

    Kör på, eller skicka länken via e-post. :-)

  6. Allt om Citroën said, on 21/05/2014 at 15:38

    Vem vet, i dessa tider skall ju allt HBTQ-certifieras, så det kommer nog solglasögon för alla slags människor…! :-) Skämt åsido, det är ju aldrig otänkbart. Minns att de designade en DS-soffa härom året.

  7. Thomaseron said, on 21/05/2014 at 15:46

    Du hittade bild ändå. :-) Så behöver inte skicka länk. :-) Tror jag ska försöka köra bilden genom photoshop när jag kommer hem. Ser en justering jag skulle vilja göra.

  8. R said, on 21/05/2014 at 17:50

    Ok, verkar ju handla om nya lyktor ala Wild Rubis men fronten i övrigt som DS3 idag eller är det bara en maskering?

  9. Thomaseron said, on 21/05/2014 at 20:02

    Jag lade ner knappt fem minuter, och kunde gjort bilden bättre, men att ja…
    Det är ju svårt att säga egentligen, men jag hade gjort den justeringen som
    syns på de bilderna jag länkar här nedan. :-)


  10. Micke H said, on 21/05/2014 at 20:17

    Lösningen finns att se i kvällens nätupplaga av L’Automobil Magazine. Ansiktslyft DS3 med diodlysen och ”dynamiska blinkers” som option.

  11. John Granath said, on 22/05/2014 at 11:47

    är det full LED strålkastare? både hel och halvljus?

  12. Allt om Citroën said, on 22/05/2014 at 18:49

    Jag *tror* att det både ock med LED-strålkastarna, det är i alla fall min tolkning när jag läste en fransk artikel.


Kommentera

