A L L T O M C I T R O Ë N . I N F O . S E

Citroën C4 Aircross – en aptitretare via Facebook

Posted in Uncategorized by Peter H Svensson on 29/09/2011

(Paris)

Det är egentligen en ganska fiffig strategi av Citroën. Medan all världens (nåja) biltillverkare lanserar alla sina senaste nyheter vid Frankfurtsalongen bidar Citroën sin tid och väntar på att nyhetsvågen ebbar ut. Medan alla nyheter envar under salongen får trängas ihop till notiser dröjer Citroën till post-bilsalong då konkurenterna har slut på ammunition. Kanske ger det helsidor inom sinom tid?

Som den nya traditionen påbjuder börjar Citroën med en aptitretare i form av en detaljbild på den nya skapelsen. Den har också ett namn: Citroën C4 Aircross. Med 99,9% sannolikhet rör det sig om en omarbetad version av Mitsubishi ASX. Om en vecka vet vi mer…

//Peter H Svensson

Annons

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com-logga

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: